اللعنة كس أمك                                              Βρέχει λεφτά στη στράτα μου                                  Γιάν(ν)ηδες σας βλέπουμε...

Τρίτη 29 Μαΐου 2012

Θεσμοφοριάζουσες Part1 (Cheyenne by GWF Forum)

  

Θα μπορούσε να είναι μέρος της παράστασης του φετινού καλοκαιριού στην Επίδαυρο



Nτριιιιν.....

ΓΑ : Εμπρος...
ΓΒ : Ελα , Γ****η . .
ΓΑ : Ποιος ειναι ?...(μικρη σιωπη)...Ελα ρε φιλε , που χαθηκες ?
ΓΒ : Τι να κανω , τρεχω ..
με ζοριζει ο αλλος ασχημα, για τη Γη*ελ , ξερεις τωρα....
με βριζουν , αστα να πανε ..
σ' ολη την Ελλαδα εχουν κρεμασει πανο και μου
λενε να φυγω...
ΓΑ : Ναι,ναι, ειδα κι εγω ενα,δυο στην εθνικη , οταν
κατεβαινα το πρωι προς το καναλι...
ΓΒ : Για αυτο , σε πηρα ....
ΓΑ : Δηλαδη ?..
ΓΒ : Εσυ δεν ησουν παλια με το Βγ********, στην Π*Κ ?
ΓΑ : .........
ΓΒ : Μην ψαρωνεις ρε , δε σε πηρα για να σου τα χωσω...
μια μικρη εξυπηρετηση θελω....
ΓΑ : Ααα...λεγε , κι αν μπορω..
ΓΒ : Μπορεις , μπορεις...
ΓΑ : .........
ΓΒ : Ακου !..Ειμαι ζορισμενος , το βλεπεις και
μονος σου..με τον Τσ**α δεν γινεται τιποτα προς
το παρον , πρεπει για λιγο να τον αποσυρω..
ΓΑ : Ναι...
ΓΒ : Ενω στην αρχη οι περισσοτεροι το ειχαν φαει.
τωρα δεν τον πιστευει κανενας .. εκανε κι αυτος
μαλακιες , ασε...
ΓΑ :......
ΓΒ : Εκανα και μια προσπαθεια με τους παλα***χους...
ΓΑ : Ναι , το εμαθα...
ΓΒ : Τιποτα κι απο εκει , τον καλεσανε τον αλλο
στον ταφο κι εγινε της πουτανας..
...Φιλε , δεν θα κατεληγα σε σενα αν ειχα αλλον τροπο..
ειναι αναγκη..
ΓΑ : ...Καταλαβαινω , καταλαβαινω...
ΓΒ : Θελω.. για ενα μικρο διαστημα να βγεις μπροστα εσυ...
και μετα ερχεται .......το μεγαλο ψαρι απο την αραπια....
..και ΤΕΛΟΣ !

ΓΑ : ...για καντο μου πιο λιανα αυτο...
ΓΒ : Κοιτα , εσυ κατι μου χρωστας , ετσι ?
Ο μπαμπας δεν στο χει συγχωρεσει ακομα για την Π*Κ , να
το ξερεις αυτο...

ΓΑ : ........
ΓΒ : Θελουμε να βγεις εσυ μπροστα για λιγο , κατι σε στυλ
παλ****χων φαντασου , ιδια φαση , δεν ειναι τιποτα...
ΓΑ : ........
ΓΒ : Θα μαζεψεις μια ομαδα απο ατομα και θα φτιαξεις ενα σωματειο...
ΓΑ : Ωωωπα ρε Γ***** , ποιους ? , που να τους βρω ?
βλεπεις τι γινεται... θα μας φανε...τι σωματειο μου λες...
ΓΒ : Κατσε ρε , θα σου πω εγω...
.... τον Βερ***σο τον ξερεις ?
ΓΑ : Ναι , και...
ΓΒ : Λοιπον.. εσυ πρωην μελος της Π*Κ , οκ ?
ΓΑ : Ναι...
ΓΒ : ο Βερ****ος ηταν δικηγορος του Γαλλου στη μηνυση
εναντιον του Βαγγελη... ολα καλα μεχρι εδω ...?
ΓΑ : Ναι...
ΓΒ : Χαμπαρι δεν θα παρουν στη αρχη !Ακομα κι ο
Βγ******ος θα πρεπει λογικα να σε στηριξει , μαζι δεν δεν
ησασταν ρε ? μην τα ξαναλεμε . . .
ΓΑ :.....
ΓΒ : ..Χαμπαρι λεμε....ΚΑΙ μικροστηριξη απο ΒΓ*ΝΟ , αν κι
αυτος ειναι πονηρος .. αλλα δεν νομιζω ...
ΓΑ : Δεν σε πιανω 100 % Γ*****..
ΓΒ : Θα καταλαβεις , περιμενε..
Λοιπον... φτιαχνεις το σωματειο ..Εσυ ο Βερ***σος ..
βαλε κι αλλους μεσα , Παναθηναικους επωνυμους , ξερω γω
βαλε απο το καναλι...
ΓΑ : ......
ΓΒ : Βαλε οποιον θελεις εσυ , δημοσιογραφους , ηθοποιους
τραγουδιστες ..δε μου καιγεται καρφι... δε μπα να βαλεις
και τη Σ*α που χεις και λεει τα νεα...
ΓΑ : .... Γ***** , θα φαμε ξυλο....
ΓΒ : Αααντε παλι , αμαν ρε αδερφακι μου.. δεν τρεχει μια σου λεω..
Βαλε ... Κα**λλη , βαλε Μαχ*****σα , βαλε Παπ***λα , βαλε..
ΓΑ : Ποιον ? αυτον που ειχε κανει την εκπομπη με τη Δεσποινα ??
ΓΒ : Τι ? .. αααα .. ναι ρε αυτον ! τι ζορι τραβας εσυ ?
βαλε και τον Κα**νη , το δημαρχο , βαλε και τον Αρχιεπισκοπο , στ αρ@@@ μου !
αντε , θα σου στειλω και τον Τσ*μα , τον Παυλακη , Παναθηναικος δεν ειναι κι αυτος ?
ΓΑ : Ετσι νομιζω....
ΓΒ : Ετσι ειναι ! Δε θελω μά και μού.... φορμαρεις το σωματειο και ξεκινας κινηση
σωτηριας....αγνα , Παναθηναικα , να σωσουμε την ομαδα κλπ κλπ.
ΓΑ : .........
ΓΒ : Θα μπουν λιγα φραγκα μεσα .. ισα ισα να ανασανει ο πεθαμενος ,
να μην τους κοψει η Ουεφα , πως τη λενε , ...κι εγω θα δωσω τις
μετοχες μου στο σωματειο σου...
ΓΑ : Οπως στους Παλ****χους....
ΓΒ : Ααααμ μπραβο ! Τωρα με πιανεις...
ΓΑ : .....
ΓΒ : Αυτα για αρχη ! Φτανουν και περισσευουν. Σε κλεινω
τωρα γιατι με παιρνει στο κινητο ο Ντ*λιν.. κατι για την
προσφυγη του Μπια****ρ..Ξεκινα εσυ και τα λεμε αυριο αγορι , ενταξει ?
ΓΑ :... Ενταξει Γ*****....

ΤΒ Continued...